miercuri, 3 aprilie 2013

O zi interesanta

Impreuna cu Laura (nuntidebasm.ro ) am fost gazda unui eveniment inedit saptamana trecuta. Util si benefic, zic eu. Laura a fost cu ideea, ce-i drept ..dar si eu am imbratisat-o imediat . Un targ pentru viitoare mirese, un loc intim si primitor unde pot sa-si gaseasca tot ce ar dori in ziua nuntii ! Si asa a fost. La noi, la Imperial Ballroom Cismigiu !








Au venit tinerele noastre miresici , invitate sau cele care treceau din intamplare prin fata salonului nostru .
Au intrat curioase.Le-am primit cu dulciuri si un vin aromat .
 Au gustat din aromele torturilor, au vazut rochii de mireasa, decoratiuni, marturii, invitatii, bijuterii..S-au intalnit cu fotografii, au discutat cu DJ , cu make up-ul ,cu hair stilistii. 










Cred ca simteau nevoie sa intre in atmosfera aceea.
Le-am primit cu drag . Le-am oferit toate informatiile, am stat de vorba ore intregi cu fiecare miresica care ne-a calcat pragul .Voiau sa stie totul: culori, meniuri, flori, decoratiuni, invitatii, muzica, machiaj, coafura, tort, albume foto si multe altele.
 Parca mai pierzi din emotii cand te intalnesti cu echipe intregi de profesionisti care intr-adevar pot sa-ti realizeze o zi a nuntii chiar de BASM.
A fost o zi lunga dar a trecut fara sa simtim.
Mi-a placut ideea si cred c-o repet cat de curand .

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ma bucur ca esti online si putem discuta !